löööök

ja idag har det vart lök väder. men nej jag klagar inte. men jag har svettats som en gris(inte så trevligt men vad göra). det började med att jag gick till sågen och då blev jag svettig sen blev det inte bättre av att det va såå varmt på bussen att man skulle kunna koka vatten. så på bussen så fortsatte jag mitt svettandes. jag kan säga att det va en befrielse och komma av den där bussen. in på jobbet där det va svalt och skönt.

på jobbet gick det bra inga roliga nyheter utom det va döttt och tråkigt.

sen så fick jag vänta ett tag på bussen till handen för jag skulle till stallet. där började mitt svettandes igen det va sååå varmt. men det slutade sen när jag hoppade av och hoppade på tåget som va så kallt(inte för att jag klagar) men svetten typ stelnade och frös till is. sen på bussen till ösmo va bra. men så klart så va den nån minut sen och 858 väntar inte. så nej det va bara och knata till stallet. och jag va nu stressad för jag va tvungen och gå fort för att jag skulle hinna med nästa buss tillbaka(ja dom går ju bara en gång i timmen ute på landet) så då började jag svettas igen. till stallet in i baracken som typ brann så varmt va det där inne. fortsatt svett attack. bråttom bråttom i stallet mocka,borsta ta in djur, fylla mat, ge mat till djur, soppa, ta bort bajs diamant kunde naturligt vis inte hålla sig den kvarten han fick stå i uppställning spiltan. svettas svettas svettas. sen blir jag extra svettig av att jag har bråttom och vill och ska hinna med bussen hem och att jag stressar för att hinna. sen springa till baracken byta om i bastun svettas lite mer. springa in på toan för nej jag kan inte hålla mej hela vägen hem. springa till bussen svettas mer. hinner med bussen. svettas på bussen för fan va jävla varmt det ska va överalt. och måste alla andra se så avslappnade och olökiga ut. som vadå är det 45grader på denna buss nej jag tycker att det är svalt.

hinner med bussen till vh kan andas ut. nej när svetten lägger sig så börjar illa måendet och komma. gud vad ont i huvudet jag har och vad jag mår illa. anna börjar och tänka på vad har jag ätit idag. hmmm två knäckebröd och en kopp kaffe till frukost och sen två mjuka mackor med lite ost en liten bärry blåbär och en kopp kaffe. ja det va allt och senast jag åt va klockan 2 och nu är klockan 8. ja kankse inte så konstigt att jag mår illa. men jag är inte hungrig.

byter till tåg i vh och där sitter nån och dricker loka och äter snickers jaha ja varför inte bara för att retas. anna kommer tillslut hem och får dricka vatten och duscha.

så nu känner jag mej som en människa igen efter att ha fårr duscha, dricka vatten, äta mat och stressa ner:)

ja det va min dag

ååååå fick oxå reda på att sussie kommer hem på lördag party party:)


Kommentarer
Postat av: sariiiiiih

tumme upp för svett sverige! haha :D

2010-07-12 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0