mot haninge

ja nu ska jag snart in till haninge och hämta mitt pass. hehe ska bli interesant och se hur det ser ut om jag har min banan mun och mc donalds ögonbryn. haha eller det är ju typ bara det ena som jag lyfter upp som ett jätte stort M eller det kankse blir ett U fast upp och ner.

men idag så va jag ute och sprang och det kändes bra. jag kände mej inte alls så trött osm jag har känt mej innan utom att jag orkade. kan bero på att jag har sovit bättre och för att det inte är lika varmt och att jag har vilat i två dar från mitt springande. man kankse inte ska springa varge dag när man är ledig utom kanse varannan dag. blir kankse inte lika jobbigt. för det är ju inte kondisen som det är fel på nu eller haha det är kankse de som det är fel på efter som det är assa jobbigt. nej jag tror att det beror på att det är varmt och idag va det inte lika tryckande värme.

igår så va vi på fjärinshuset. det va kul och inte alls så varmt som jag mins det. men det kan bero på att förra gången vi va där så va det snöstorm ute och man hade vinterjacka och jag vägrar lämna den så att nån annan kan sno den så jag gick runt med den i fjärilshuset. hehe igår va det snarare skönt och gå in i fjärilshuset typ kallare där än ute. men vi kollade på fiskar och fjärilar och jätttte söta fåglar som inte kan flyga:). ååå en sån vill anna ha hemma och som går runt och pikar:). sen så åt vi lunch menjag mins den godare förra gången men den va okej. men det va massa brocoli och jag är inte över förtjust i brocoli men det gick ner. sen åkte vi hem.

till helgen ska vi på dop. man vad fan ska man ha på sig. hahahahaa inte svart anna!!!!! bara för att min garderob är skapad av hades och att man behöver pannlampa för att se vilket svart plagg det är man håller i:). men jag ska nog hitta nått vit eller man kan väll ha nått med lite färg i. typ jeans och nått linne eller en blus. jag kommer nog på nått.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0