ont i min fot

jag har känt lite i veckan att jag har haft ont i min fot. men det är inget konstig med det kan få det ibland. om jag till exempel har suttit ett tag eller suttit i bilen eller nått sånt så ska man upp och gå så gör det lite ont i foten. men det går över efter ett tag. men i natt så vaknade jag av att det gjorde ont. ja för jag skulle väll typ röra på foten eller nått sånt så ba ajjjj. i morse så va det inte bättre. men jag tänkte att det blir nog bättre om jag tar mer ut och springer. men då började det och regna och jag tycker inte om och springa i regn. så jag åkte till haninge en snabbis och köpte en jätte bra sak som ska hålla in fläsket lite;).

och nu så öser det ner. men det är så konstigt för det gör lika ont om jag rör på foten som om jag går och rör den på nått vist sätt. det är vänsterfoten och det gör ont om jag rör den till höger. och jajag bara hör mammas röst i mitt öra -men gör inte så då.

men jag har ju oxå köpt men en ny kamera så nu kommer jag ta en massa kort i början och ja dom blir bättre än men min gamla+att jag behöver inte ha med mej batterier som en ekorre.

åååå sen har lars kepler släpt sin nya bok ååå jag laddar hem den nu på ljudbok olaglig som man är;)









en tröja som jag har köpt fast inte idag








Kommentarer
Postat av: Lisen

Mohahaha du har köpt tre kameror på tiden jag köpt 1 haha

2010-07-29 @ 16:48:15
URL: http://buppas.blogg.se/
Postat av: M-L

Mammas röst ekar,gör inte så. Men du får gå till farbror doktorn om det inte blir bättre. Sen vill jag ha Lars kepplers nya. Sen vill jag bara säga krusa inte åk själva och ha roligt.

2010-07-29 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0