semester

japp nu är det semester med ett stort S. ååå det ska bli så skönt. men ja som vanligt så har man ångest för det kommer och gå så fort poff så är man där igen. det känns nästan lite sorgligt oxå. man är ju så van med att åka till jobbet varge dag så det kommer och kännas konstigt och inte gö det. och jag trivs ju så himla bra på jobbet oxå. men vafan anna du ska va ledig hehe:). och så börjar man tänka vem ska nu ha koll på allt vem ska nu svara på en massa frågor. som jonathan sa att det märks att jag har koll på mycket för alla frågar mej om saker:). ja så är det och jobba heltid och va gift med sitt jobb.

och för att fira denna semester så va jag ute och sprang. och då kommer frågan..va det inte varmt. jo det är klart att det är varmt men inte så farligt. får det fläktar ju lite när man springer och det är bara och kämpa på och så springer jag i skogen där är det ju skugga. men det är klart att det är jobbigt när det går uppförs och solen lyser och håller på och steker en och svetten rinner. sen när man spörtar i mål och slutar springa det är då svetten kommer och bara droppar och rinner och typ pulserar i huvudet. sen så stannade jag och åt lite blåbär men fanns inte så många än. sen är det ju såå skönt och hoppa in i duschen vrida så att det blir kallt och bara njuta av att bli nerkyld och sen så känner man sig så jävla duktig.

men i morgon ska jag till haninge och fixa lite saker


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, precis!

Nja, vi promenerade runt länge länge och sedan blev jag bjuden på middag på den mongoliska resturangen på sveavägen du vet=) Det var jättemysigt!:D

2010-07-15 @ 00:24:15
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Postat av: Elli

Haha! Jag minns inte :P Men det gjorde dom säkert :D Har kollat efter filmena, vill se om Aurore tycker om dom :D

2010-07-15 @ 13:51:48
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0