stallet

ja idag va jag i stallet och det känns nästan som när man va lite och gick upp tidigare på helgerna än på vardagarna. för på helgerna så skulle man till stallet och där va man kankse vid halv åtta och på vardagar så började skolan typ vid 8. jag va i alla fall i stallet och släpte ut diamant gick en promenad med honom. sen så mockade jag och fixade maten. sen kunde fam. bäckström ta in honom tack så mycket säger vi till dom. för då slapp jag va i stallet i typ flera timmar i väntan på att få ta in honom. fast då hade jag nog hälsat på mina föräldrar som bor i ösmo. men nu slapp jag det:). så jag fick åka hem och städa i stället. så jag har haft stor städning här hemma:). det behövdes så att man slapp gå på moln.

i morgon ska jag jobba med han. och sen ska jag till stallet. hehe jag har åkt så mycket buss just nu så att jag har lyssnat klart på pepparkakshuset och mamma,pappa, barn. nu ska jag ta och lyssna på mias hemligheter tror jag. eller på mons kallentofts böcker har alla på ljudbok.

men idag ska jag kolla på fotboll. jag hoppas att tyskland vinner. och om tyskland vinner så har paul rätt igen:) det skulle va kul.

jag tänkte att jag skulle ut och springa idag oxå men gud vad varmt det va jag blev svettig av att bara gå typ. så jag får se när jag ska ta tag i det igen.

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0