typiskt

det är så typiskt självklart när man har semester så ska man känna sig kraslig. jag vaknade igår av att jag hade ont i halsen så tänkte att det är nog bäst att jag inte är ute och springer. för då kan det ju bli värre och det är jobbigt och springa som det är det blir ju inte bättre för att man har ont i halsen. men vi gjorde i ordning lite mat för picknik. sen hoppade vi in i min basu och styrde mot dalarö. ååå det va såå mysigt det va nästan som nynäs. det fanns en liten ica och och massa små butiker och bodar. det är fint med allt vattenoch sånt. sen åkte vi ut till små dalarö och ja allt är inte litet där ute. inte husen men vägen. gud asså. det kan inte va kul på vintern. det va nästan att man fick bromsa när man fick möte. men det va bara 30-50 vägar där ute. sen hade vi picknik sen drog vi hem. men vi åt inte alla mackor så vi åkte till tyresta by de är en nationalpark som ligger i svartbäcken den är typ 100 år gammal. där hade vi lite mer picknik sen drog vi hem. och då va jag så trött så trött. resten ut av kvällen så satt jag med halsduk på för när jag blir dålig så får jag ont i nacken så då är det skönt med halsduk. för man får stöd och värme.

och när jag blir dålig så vill jag inte ha nått annat och äta än typ fil. så jag åt fil banan och flingor.

men idag så ska jag packa för vi ska åka till rimbo.

ååååå vafan ska man ha med sig????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0