älg

ja idag när jag va ute och sprang så krockade jag med typ 399994 mygg och sen med en älg. jag hörde nått som lät i skogen och så kom det ut en älg på stigen men den sprang i väg när den såg mej komma flåsandes. men den va ganska så nära. men annars s gick det bra och springa. och nu håller jag på och packar för jag ska till jonte i helgen. fast jag behöver inte ha så mycket med mej ska ju hem på söndag. sen så ska jag till märsta i morgon. dom skulle till nån fest där. det är rickard oscar och jonte och jag skulle köra bil:). kommer säkert och kännas konstigt och va nykter men kanse är nyttigt. hehe och att jonte vågar låta mej köra bilen ska bli kul. men kommer nog och kännas lite konstigt för jag har inte kört manuel på säkert ett halvår eller om inte mer. men jag kunde ju det inna:) men det kommer nog och gå bra. haha bara nån kan säga hur jag ska åka. haha och den som säger ett ont ord kommer och få gå hem eller springa framför bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0