back to the hippie

japp idag är det back to the hippie för cillan ska ha kalas och det är hippie tema som gäller. vi säger bara peac och flower power. jag har hittat ett linne som jag seriöst har köpt. men gud jag tror aldrig har använt den och det förstår jag den är gräslig. och sen ett linne under som är orange och är köpt i nynäs och ja det säger allt så om det behöver jag inte utala mej. för har man köpt nått i nynäs så är det inte snyggt. det är som att köpta nått på ullared. hahaha eller priskrossaren eller öb hahaha. sen har jag ett par jeans som jag köpte när jag va i tjeckien. dom är lite utsvängda så det blir nog bra. sen läste jag nånstans att man får gärna ha en liten blomma i håret. så det ska jag ha:).

men här kommer lite bilder på min outfit:)



Linne: orange haha köpt i nynäs
Linne: tro det eller ej men det är en koola anna
Jeans:levis
Smycken: Peace örhängen

och så en blomma i håret och ett pannband eller vad det nu heter



halsbandet kommer från hardrock café










Kommentarer
Postat av: M-L

Du ser ut som en äkta hippie. Snyggt. Ha så kul

2010-06-05 @ 19:00:25
Postat av: Johnstina

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-21 @ 10:47:49
URL: http://johnstina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0