bröllop

ja idag är det ju bröllopsyra. men jag är inte inne i stan. nej man ser ju som bäst hemma i soffan på tv:n. men det är säkert en bra stämning men nej jag stannade hemma.

men idag så har jag vart ute och sprang och det va såå varmt. gud jag trodde att jag skulle dö emot slutet men det är bara och kämpa på och springa på. svettet ur och flåset är på max. ja jag har ett jävligt bra flås för flåsar gör jag som fan:). sen va det hemma och duscha har kollat på tv och det visas ju typ bara bröllop så man har inte så mycket och välja på. men dt är kul och kolla på alla fina klänningar. måste ju säga att filippa reinfeldt är jävligt snygg. sådär vill jag oxå se ut efter att ha fött tre barn. men det kan man ju bara glömma:).

sen så har jag vart inne i haninge oxå för jag behövde shoppa lite. det blev bara tröjer. en svart fred perry som ser assa tråkig ut på bilderna men den va fin tyckte jag. enkel men fin. sen så hittade jag en tröja från 365 sunshine som va fin. perfekt att ha till vardags eller när man vill klä upp sig lite. sen blev det två nike linnen som jag ska ha när jag är ute och springer. kan ju va kul och byta ibland;). det blev ett grönt och ett rosa. här gör inget om det är chockiga färger typ bara kul.

365 sunshine





fred perry





men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0