färgning på gång

ja nu håller jag på och färgar håret och guuud vad det kliar. jag blir gallen. men det är bara och stå ut jag brukar ta en penna och klia med. men snart så får jag duscha ur det. men det blir blont som vanligt:). men det brukar bli ganska så gult i början men sen så brukar det bli bättre. men det började ju och bli så utväxt så då är det ju inte så snyggt. men jag funderar på och färga till nån annan färg nästa gång typ nån brun färg. men jag får se.

idag så har jag jobbat mellan 10-19 det va inte så mycket specielt idag. uch den ena dagen är den andra lik. igår när jag va ute och sprang så va jag lite trött och loj så vips så ramlade jag på en rot och låg på marken. gud vad paff jag blev. men sen så höll jag mej vaken rästen ut av rundan. men det gick bra annars. eller jag höll på och svälja en mygga oxå men jag lyckades precis spotta ut den:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0