fotboll

ja just nu så det ju fotboll som är på tv. nu när bröllopshysterin är över. idag har jag ju jobbat det gick bra. detva typ ingenting och göra sååå tråkigt så jag städade och jonathan tog butiken. för det va han som jag jobbade med ibland. hehe han är ju lite rolig ibland. för vi pratade om han hade träffat helena eller elena. och han hade ju träffat helena och så sa han och ja hon är ju chefens dotter så där får man passa sig. han menade att han va tvungen och va extra trevlig emot henne. och då tänkte jag. ja då får du nog passa dej för mej och marie-louise oxå. men det sa jag inte.

sen så har jag vart ute och sprungit när jag kom hem. jag hade mitt nya linne och det va inte så stor skillnad. jag känner stoor skillnad från när jag började. jag känner att jag orkar mer och kan ta i mer. och det känns jätte bra. jag flåsar ju fortfarande som om jag ska döö. och jag är ju andfåd ett bra tag efter min springtur+spurt in i mål. men det är ändå en skön känsla när man är klar.

här är linnet som jag köpte.


Kommentarer
Postat av: M-L

Jag trodde han visste vilka vi var? De var bra att du inte sa nått. Hi hi

2010-06-20 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0