hemma

ja nu är jag hemma fån rimbo och guuud vad bar min ljudbok är. jag lyssnar på gömde har du inte läst/lyssnat på den gör det då. den är jätte bra och spännande. så man vill typ inte stänga va men man måste ju:). nej men nu är jag hemma och man kankse ska ta och gö lite nytta ut och röra på dököttet och ja kankse stöäda och sånt roligt. sen måste jag laga mat till nästa vecka men det blir kyckling, fullkornsris, sötsursås och nötter. kanske inte det nyttigaste men gott:). sen nästa vecka då blir det sallad. nej men jag kan inte bara leva på sallad jag måste äta annat oxå. men det handlar ju om och äta rätt och röra sig rätt. eller som så kan man äta allt bara man förbräner det oxå:).

nej nu ska jag ta och sätta lite fart men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0