idag

ja idag är jag leeeedig vaknade kanske vid 9 ååå sååå skönt. sen va det upp och hoppa. ut i spring spåret. det va såå varmt och skönt. eller ja skönt är väl fel ordval om man är ute och springer. jag byter till bara varmt. men det är ju skönt efteråt när man känner så jävla duktig:). sen när jag kom hem så va det hopp in i duschen för att sen hoppa in i min bastu. folk köper dyra bastu det är helt onödigt det är bara och hoppa in i min bil när den står i solen(eller när det är varmt). och efter som min bil har bara några år på nacken så har jag inte AC nej utom jag kör på KD.

men i alla fall in till haninge och där gick jag till bolaget och in på lindex för att köpa strumpbyxer. och sen gick jag in på MQ men gick lika snabbt ut för jag hittade en jätttte fin tröja. och då är det bäst och vända och gå ut inte börja känna klämma ta och sen bara råka prova och bara råka ha 1090:- på kontot och bara råka dra kortet i kassan och tänka att jag kan leva på nudlar och samtidigt tänka att det är öppet köp ska bara hem och se hur det passar med mina kläder där hemma. och inse att det passar perfekt och då har man ju redan betalat och då kan den ju få bo kvar hos mej. så nej innan det händer så gick jag ut:)

sen åkte jag hem innan jag gick in i nån anna affär. sen hem och fixa sig lite för jag ska på kalas i kväll det är svart/vit tema ojjj vad svårt för anna min garderob och hades garderob ser lika dana ut allllt är svart. jonte ville inte följa med. jag säger ingenting så har jag ingenting sakt.

men nu ska jag dra hem ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0