ja men vist

ja men det höll jag ju på och glömma. jag har sko skav igen. för när jag åkte in till haninge i lördags så tänkte jag att åå jag vill va lite sommar fin och ha sommar skor utan raggsocker i. det skulle jag ju inte ha gjort. jag hade ett par ballerina skor med spets eller vad det nu heter ja en liten fin sommarsko. så det va linne jeans jacka mina miss sixty jeans och dessa skor. jag provade och gå lite inne inga problem kändes bra. och jag tänkte samidigt att jag ska ju inte gå mil utom bara lite i haninge. jag går till bussen och början ana oro.  (och jag har inte långt till min buss). och sen när jag gick runt i haninge så gjorde det ont och jag kände att nu gror mitt lilla sko skav där nere såå glatt. och ja när jag åkte hem och klev av bussen så va jag halt och sista biten och jag barfota. eller nej jag gick med en sko på vänster och ingen på höger. för det va bara där jag fick sko skav(vänster kommer nog nästa gång). det va som en lättnad och ta av sig den och kunna gå utan att det gjorde ont.

och ja bara för att man nu har fått ett skavsår så kan man ju typ inte använda några andra skor än just toffler och flipp flopp. så ja jag hoppas på en varm och regn fri sommar.

ja på denna bild ser vi då annas höger fot med hela familjen skavsår. och här har vi ett släktträd som träker sig långt bak i tiden.

det som är blått: ja det vet jag inte riktigt det är nått sår som jag har kan va skoskav för mina björnborg går ju ganska så högt upp.

det som är rött: ja det är nykomlingen

det som är grönt: det är gamla skoskav som bor kvar

fan jag borde snart ha läderhud känns det som:)


Kommentarer
Postat av: M-L

Du är rolig du Anna, "familjen skoskav"

2010-06-20 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0