klockan är 10:58

och vad har anna hunnit med. jo jag va i stallet typ vid 8 för att mocka och gö maten och allt sånt till diamant. sen hem åka till ica. köpa lunch till denna vecka det blev sallad som vanligt:). sen har jag gjort min mat och duschat fixat håret(fönat och plattat) sminkat och klät på mej. och nu är jag klar. ska in med bussen som går 12:00 till haninge. jag ska möta upp sussie och så sitter maria på såget vi sk ain till stan. det blir inte grönan för camilla den jäveln dissade oss. och det är inge roligt och va tre på grönan för att då måste hela tiden nån åka ensam. och dte är ju inge kul.

så vi får se vad vi hittar på. det är inga problem och hitta på nått. jag ska fundera över mitt skoproblem så länge. för jag kan ju inte ha flipp flopp:)

men åter kommer sen om vad det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0