mask

ja efter flera dagars maskande så har jag nu vart ute och sprungit det va jobbigt efter som det va så varmt. men det gick bra det va bara och kämpa på:). jag har inte kunnat springa för jag har haft annat för mej. jonte har vart här och då känns det så fel och va ute och springa och sen va det midsommar och sånt. så man har legat på latsidan.

annas har det onte hänt så mycket i mitt liv jag har jobbat på och insett att det är långt men ändå inte långt kvar till semestern. och att det kommer och gå såå fort sen är det ett helt år kvar till nästa gång man har semestern.

jonte har vart här och vi har kollat på tv och fotboll. det är typ nån tävling i minigolf för det är tält och tävlingar och en massa husbilar nere vid minigolfen här i brandiz. man får kankse gå ner nån gång och se hur det ska gå till. se och lära hur proffsen gör:).

men nu har jag inte så mycket mer och säga avslutar med lite bilder

men ha det såå bäst







Kommentarer
Postat av: sara

fina bilder! =)

2010-07-01 @ 18:52:51
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0