mot stan

ja snart ska jag ta mej in till stan för ska möta upp jonte där. vi ska typ bara gå runt och strosa och njuta av sommarvärdet som har kommit. och glasss så klart:). ååå jag älskar glass på sommaren. eller ja det är klart att man inte vill ha glass på vintern när det är 10- och snålblåst.

men igår så va jag på cillans kalas då temat va hippie. hehe det va kul. men cillan fick migrän så hon gick och la sig men annars så va det jätte kul. det fanns vatten pipa och allt. hehe och tomi och christian hade peruk som gick laget runt. men alla va ju inte utkläda så det va lite tråkigt men det va kul med dom som va det. men jag kan ju säga att folk kollade lite konstigt på mej när jag åkte. gud asså man ba hehe. man får typ köpa mobiltekniken. lossas prata i mobilen och nämna orden maskerad med hippie tema var 10 sekund.

men nu måste jag snart börja fundera på vad fan jag ska ha på mej:)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0