rimbo

ja just så är jag i rimbo. i går så skulle ju jag har kört jontes bil för dom skulle till märsta. men så bidde det inte. vilket jag inte va ledsen för. det va rickard och oscar som va där och vi kom och hämta dom sen. ååå herrigud säger jag bara. det va nån 50 årig gammal gubbe som skulle till märsta som åkte med oss. och jag säger bara tur att han bara skulle till märsta. för han stank. och det va en blandning mellan sprit öl cigg och askfat. ja det är ingen risk att anna tar nån sån i hand. nej uch. sen va det nån annan som hade spytt som en räv så jag va inte ledsen övar att vi inte va där. vi höll på och köra på en liten räv på vägen dit. men den klarade sig typ precis. sen såg vi tre till men ingen va så nära som den.

men vi kom väl hem vid typ ett. då va det bara direkt i säng. jag tänkte att jag skulle ut och springa idag oxå. om det bara kunde sluta va stoorm ute. men jag ska i alla fall gå ner till ica och köpa middag till i kväll. det blir nog sallad för om växlingens skull.

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0