rörigt

idag tyckte jag att det va lite rörigt på jobbet. vi va inte så många vi va 4 som jobbade och sen hade vi 2 prao. men dom är såå himmla duktiga så man glömer nästan bort att dom inte jobbar. men vad hade vi gjort utan dom. jag hade en kille på utlämning idag oxå. han hade försökt med linser för ja kanske mer än ett år sen eller kankse två tiden går ju så fort. men det gick inte så bra då. så va han inne och ville prova igen då sa jag att han skulle öva på att peta på ögat. och så kom han idag. och så frågade jag om han hade övat och det sa han att han hade gjort. och det hade han oxå. ååå det gick så bra man såg verkligen att här kommer det och gå bra. bara han har tålamod och kämpar på så kommer det gå jätte bra. och det gjorde det oxå. det är så kul när det går bra man blir så glad och dom blir oxå så glada.

sen så i måndags när jag hade ridit klart så såg jag att det stod en brun häst i cliffens box det va lindis som stod där och då blir man alltid lite orolig. anna början ana oråd. hittar cliffen i lindis box avspolad och klar. antingen så har dom förståt vilken stjärna han är och förtjänar att stå i en box eller så har han blivit halt. jag frågar åsa och då hade han blivit halt efter ett hinder och i värsta fall så kunde det va nån sena som hade gått av eller nått sånt. men det är nog inte det för nu ska han vila i 6v och sen få gå på bete och sen får vi se. men uch jag blir alltid så orolig när han är halt för han är ju ingen ungdom längre han är ju 21 år gammal. jag säger bara att det är tur att han har haft sina glansdagar med josse. men jag vill inte tänka på sork utan cliffen. det skulle kännas så konstigt och komma dit och att han inte är där. jag brukar alltid gå in och pussa på honom när jag är där.

men ha det såå bäst

världens finaste gråååå




Kommentarer
Postat av: Vicki

Vilken söt häst! :)

2010-08-03 @ 17:20:14
URL: http://perfectlylonely.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0