så nu är det klart

ja nu är vårruset klart för i år. och ja jagtyckte att det gick bra. jag sprang hela tiden och kände att jag orkar. men det är samtidigt lite svårt. för jag har nog lite för mycket tävlings instinkter så jag tänker hela tiden den ska jag springa om och den ska jag oxå springa om och den men. och till slut så typ spörtar man när det är 3km kvar. så man måste tänka på att springa i sin egen takt och springa om dom som man verkligen springer snabbare än. men det blir automatiskt att man springer snabbare än när man springer hemma. för man bli mer peppad när det är mer folk och folk som står och hejjar på en och säger kom igen kämpa på. fan jags kulle verkligen behöva nån som stod och hejjade på mej och skrek på mej att KOM IGEN NU ANNA KÄMPA PÅ. gud vad man skulle springa. haha fst jag skulle inte palla så länge för jag skulle ta ut mej. men det är ju ingen tävling men det blir ju som en inre tävling.

och jag lovar jag ska komma med bilder på mina nya jeans jag jobbar på det men inte idag. i morgon är det jobb som vanligt

här kommer en gammal bild från vårruset:)




men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: sara

tumme upp för carlsson!!

2010-06-02 @ 00:41:48
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0