sol

ja när jag vaknade i morse så va det soool. så jag åt lite frukost och tog på mej bikinin och tog med mej en filt för att sen bege mej till rudan för att sola. men när jag kom ut så blåste det hårda nordanvindar och jag såg elaka små regn moln och man har ju ingen lust och och sitta och frysa på rudan. så nej ändrade snabbt min planer gick hem och lämnade filten och tänkte att jag tar en lång promenad i stället. men det va ju sååå kalt och det är ju inte så kul och behöva gå en promendad med typ regnkappa på. så jag gick bara en kort promenad och funderar på vad jag ska hitta på nu. funderar på och dra till haninge och fönster shoppa:).

men jag måste städa lite först sen ska ju jag på cillans hippie fest.


anna på g ut i solen



bara för att vi hade hästar i brandis när det va en cirkus här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0