stallet

ja idag efter jobbet så åkte jag med mamma ner till ösmo för jag skulle ha diamant. han hade lekt berlinmurleken i boxen. för jag möttes av en mur med halm längst med dörren och emot vägen till suede. jaha där va det kaos det va rent och bajs om vart annat. sen så gick vi ut på vår promenad och han va jätte snäll blev nästan chockad för att han va så lugn. han gick på fyra ben hela tiden . hoppade bara till två gånger annars va han hur lugn som helst. sen så gick jag in och pussade och borstade på lilla cliffen.

och nu är jag hemma. jag är ledig i morgon sköönt. i morgon ska jag börja dagen med att ut och springa sen ska jag till haninge för jag måste till bolaget sen ska jag på fest hos lea. det är temat svart/vitt vilket är jätte lätt för mer efter som jag bara har svarta kläder i min garderob. jag ska ha en svart klänning hade jag tänkt mej. sen på lördag så är det hippie fest och jag har hittat en blomma som jag ska ha i håret så jag hoppas att det blir snyggt:). eller haha jag kommer inte och se snygg ut:).

nu håller jag på och målar mina naglar. sen är det sex and the city dax:)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0