stan

ja idag så va jag inne i stan med sussie och maria. det va jätte kul och träffa dom igen. det va ju såå himmla länge sen. gud vad vi har pratat att man har så mycket och säga till varann. vi bara gled runt i stan och shoppade och kollade. jag köpte typ inget bara ett skärp. men jag shoppade ju i lördags så tyckte att jag skulle ta det lite lugnt. sen så åt vi mat och fikade. och jag drack världens godaste kaffe. gud jag är helt sold. haha det va ju typ värsta kaloribomben men jättte god. sen kollade vi på bio. det blev robin hood och den va jätte bra. jag älksra ju såna filmer. den va typ över två timmar lång men kändes inte som det.

det va så skönt och få va ledig och bara hänga i stan och snacka och bara va. man känner att man behöver ha det oftare.

och skoskavs problemet löste jag genom mycket tejp och blåster då gick det bra:)

min outfit idag blev

Tröja: fred perry
Jeans: miss sixty
Skor: björn borg (fast jag har dom inte på kortet)




mitt skärp som jag köpte. hehe och nej jag ska inte ha mjukisar till men pallade inte byta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0