svarten

ja idag red jag svarten och det gick bra. det va sista gången och då brukar vi få välja häst. men jag hade hoppas på och få rida bubblan men när jag kom till stallet så fick jag reda på att hon hade vart dålig så då kunde jag ju inte rida henne. så jag tog svarten men jag tycker ju om honom oxå. och det gick bra det va en rolig övning så det va kul. vi skulle trava och öka traden mellan c och b kanske det är och sen fånga upp genom att gå in i en öppna och den övningen va jätte bra för då hinner han lixom inte döö. utom han håller tempot uppe in i öppnan. så det va kul idag.

sen så hade vi fika och ja jag åt som vanligt för mycket av allt fika. men det är juuu så gott. i morgon ska jag jobba jippi;)


avslutar med en bild från hippie festen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0