torsdag

ja idag är det torsdag. eller ja det är ju inte så mycket kvar. men jag har vart ute och sprungit och höll på och snubbla igen fan jag måste lyfta på benen jag vaknar i alla fall till när jag håller på och ramla. sen så sprang jag i lugnan ro och vips så ser jag nått på min högra sida och där står ett rådjur på min högra sifa typ 1meter i från mej. och den stod bara där och kollade på mej medans och sprang förbi. jag ba oj hej. som om ett rådjur skulle fatta ordet hej.

har snackat med sussie oxå och hon kommer hem på måndag så nu blir det grönan på måndag. så nu hoppas vi på att det inte blir regn. och om nån vill följa med är det bara och säga till:).

men nu ska anna diska kankse och sen sova.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0