tvättat

ja idag har det stått tvätt högst upp på schemat. det va typ bara och slänga ner allt. det blev underkläder och tröjer. lakan får jag ta en annan dag. det va typ kris haha:).

sen har jag jobbat det kändes lite konstigt jag trodde typ att det va måndag hela dagen bara för att jag va ledig igår. det är inte nyttigt och va ledig man blir helt borta på både dagar och datum. skrev typ 21 på hälften av alla jobb som jag gjorde. eller som bertil sa- anna du kan inte va borta en enda dag. hehe och det sa han b ara för att vi sålde inga glasögon igår. men idag så va jag först med och sälja. hehe fast vi tog typ igen gårdagens förlust med att sälja dubbelt så mycket:).

men ja nu finns det inte så myket och göra. kollar lite på tv men är bara skräp som vanligt.

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: Bastiananna

Great idea make it site. Thank you.

2012-01-09 @ 12:47:33
URL: http://bastiananna.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0