ullared

japp på tv har det vart reprisen av ullared fy fan säger jag bara. det är helt sjukt. folk åker milslånga resor bara för att shoppa på ett jätte stort ö-b. dom köa i timmar bara för att shoppa fryspåsar och allt annat jävla skit. för det är ju bara smack och skit där. och ja jag skulle ju aldrig i mitt liv köpa kläder där. nej fy fan.

men vad har anna gjort idag. ja jag har jobbat och slitit. vi hade besök från safilo och det är alltid lika jobbigt för hon bara klagar på att vi måste ta bort solisar och möblera om. och jag brukar mest bara säga ja jag ska hehe och sen blir det inte av. för vi tycker inte att det är bra.

men nu så kollar på på tv det finns inte så mycket och kolla på men snart är det sex and the city

men ha det såå bra


här är samma bild som igår men inte med så röda ögon:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0