bästa svängen hökarängen

i fredag så jobbade jag mellan 8-19. de kändes att det va några timmar för många. men det gick precis som alla andra dar så tog den oxå slut. åå så fick vi massagde oxå. det är ju såå skönt. hon kommer åt alla små onda punkter på halsen nackan och ryggen. men efter så kände jag mej jätte stel men nu så känns det bra. men det kan nog va så hon hade ju vart där och tryckt på dom. sen efter jobbet så va det raka vägen hem och fixa till sig och äta lite. för sara och hennes kompisar skulle ut och jag hängde med dom. och jag hade jätte kul. jag va duktig och inte drack så mycket och jag gjorde inte av med så mycket pengar eller så det känndes bra. och jag älskar mitt nya sl kort. för jag kan ha det i min väska(den lilla väskan) och jag behöver inte ta upp kortet utom jag kan bara ta upp väskan och lägga den på spärren så känner den va kortet. asssa bra. slipper man leta efter den..

men till den stora frågan vad hade anna på sig.

jo men här kommer min outfit.


Linne: nått epa
Tröja: Koola Anna
Jeans: Filippa K
Stövlar: Esprit
Örhängen: Efva attling
Halsband: Efva Attling
Armband: Efva Attling och snö

sen idag så har jag bara städat och städat och diskat och tvättat. bara sånt där roligt som man kan gö på en lördag när man ska jobba på söndag.

så nu väntar jag i princip bara på att melodifestivalen ska börja..







ha det såå bäst


Kommentarer
Postat av: malin

å bara älskar det där från sällskapsresan! haha, dem typ mördar alla i backen! haha

2010-03-06 @ 18:55:07
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: m-l

Hur orkar du? Gå på krogen när det var en så lång dag. Jag var helt slut somna nästan i soffan redan kl 9. Men du är ju ung.Kola anna tröjan hade du på dej också. Koolt!!!

2010-03-07 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0