fredag

nu är det fredag och man är hemma. ja vad ska man säga. inget slår känslan av att äntligen få gå hem efter en hel veckas arbete och känna att det är fredag. inget slår även den känslan man känner när man kommer hem en fredag och öppnar en öl och häller upp det i ett glas och tar den första klunken. då känner man verkligen i´m still alive :). sen går helgen typ alltid för fort men just den känslan är sååå härlig. men nu så är jag hemma och väntar på att let´s dance ska börja.

ja men igår så va jag ju ute och åt med jobbet och ja vad ska man säga det va ju bara såååå jävla gott. men jag åt ingen tournedos utom det blev oxfile med beasås och BBQ sås. jätttte gott gud jag ville aldrig att maten skulle ta slut. men ja den tog slut och när den va slut så va jag så himmla mätt så jag trodde att jag skulle spricka:). men det va helt klart värt det.

men nej nu ska jag ta och krypa ner i soffan och njuta av min fredagskväll:)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0