idag

ja vad har jag gjort idag. ja inte så mycket jobbat och det vanligt. jag gick till sågenoch hem från sågen. har börjat på en ny ljudbok. nämligen sjöjungfrun. jag tror att den är bra för den boken innan tyskungen tyckte jag va jättte bra. åå jag älskar mina ljudböcker. har tänkt på en sak oxå. att jag är fan hungrig hela tiden... jag va duktig ett tag och inte äta så där jätte mycket men nu. ja nu är det pepparkaka och synsam kolor till fikat och allt sånt. hela tiden sugen på nått gått. typ ååå finns det nått och äta. från en eller snarare tre extra ost skivor+ dom som jag har på mackan. sen när man kommer hem så blir det åå finns det muffins men ååå jag har nötter det finns inget botten lixom. jag bara äter och äter. men nej jag måste försöka och gå tillbaka till min bra vanor där jag äter tre gånger om dag och inte en gång om dan som är typ hela tiden:).

men nu så kollar jag på tv och tar det lugnt. min förkylning går lixom upp och ner nu går den upp och trivs hur bra som hälst. men på mornarna är det värst. för då är det som att allt snor har party i näsan och i huvudet och ja halsen. där gör det ont. men bara man kommer upp så känns det bättre.

men nej nu sk ajag krypa ner i soffan och kolla på tv och föröska och inte somna.

ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: Malin

man ska äta 5-6 gånger om dagen anna :)

hehe.. "man ska.."

2010-03-03 @ 23:07:22
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0