mattt

ja i morgon ska vi ut och äta med jobbet. vi hade en tävling för oss själva och med transitions. vi skulle sälja 70st på 3 mån. och vi lyckades:). så i morgon ska vi ut och äta och bli bjudna på mat. det är ju aldrig fel. vi ska gå på stekpannan och jag har redan kollat in menyn. och nästan bestämt mej.

till förrätt
Toast Skagen   75:-
Med tillbehör

till huvudrätt
Tournedos 209:-
Vitlöksspäckad tournedos med smörfrästa kantareller och rödvinssås

desser
Friterad camembert
med hjortronsylt och friterad persilja 67:-

och så blir det nån öl eller ett glas vin till. men det får jag se. men jag tror att jag ska äta det här och ååå det ska bli så gott.

men nu ska jag kolla på tv och diska sen hmm mindre kul men måste göras.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0