nej men uch

ja jag kan nog bara säga så här... det blir till att bada i vassen i år igen.

jag har nämligen beställt en ny bikini. den såg jätte fin ut och den va jätte söt när den kom. men ja sen kommer detta men. där tog det söta och fina slut. för den va inte så snygg när den kom på. eller jo själva bikinin va det fortfarande inte nått fel på. det va det där likblek-kritvita fläsket som valkade sig ut där bikinin inte va och ja där den va för den delen oxå. och ja jag vet inte vad som va värst om det va låren, magen eller rumpan eller ja allt för den delen. det här dallret under armarna är inte eller så sexiga eller min dubbelhaka som har fått ett helt eget liv. och det valkar sig och skär in här och där. det gör ju inte saken bättre att man har en spegel med strålkastar ljus emot en. det såg lite observera lite bättre ut när jag släkte lampan. men ja jag kan ju inte bara bada när det är bäcksvart ute. så ja vad göra. helst så hade jag velat köpe en våtdräckt eller ännu helre en torrdräckt så att man håller sig torr. och som kunde forma in och forma om kroppen lite. men nej. och för att slippe se ut som en blek-fet-badval så får det bli och bada i vassen i år igen. eller söka sig till snuskan där ingen annan badar.




så här såg i alla fall bikinin ut på bild och ja i verkligheten oxå. hur den såg ut på mej ska jag inte ge er den glädjen att se. för det va inte lika vackert som på bilden om jag säger som så. kankse kan lägga på typ 150kilo på nått photo program. nej bilder på mej i bikini får ni sen när jag har genom gått min fettsuging och min planerande magsäck förminskning. men i väntan på det så ska jag dränka mina soger i en mögelost som jag har köpt.

men ha det så bra som det går i den väntande bad säsongen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0