snö skottning

ja idag när jag kom hem från jobbet så det första jag gjorde va att... ut och skotta. och varför detta jo för att min pappa  är ju ledig så han ska ut till mej och tappert försöka och få igång min bil. och för att inte han ska behöva pulsa fram till dörren i typ två meter snö så behövde jag ju skotta. och om man har mycket aggression som man vill få ut så är skö skottning en rekomendation från mej. för man får ut alla sina aggressioner när man håller på och svettas, skottar och hackar och kämpar samtidigt. men ja det blev väll okej men det är fortfarande snö kvar. och efter att jag hade skottat bort snön från bilen så ja då va det nästa problem. va fan ska man gö med alla nsö som man skottar bort från och runt om bilen. jo men det fick ju hamna på gatan bakom bilen. men för att det inte skulle bli en meter hög vall så fick jag ju sprida ut den lite:).

men kan jag medela att lampan är min:). ååå den är sååå fin och den passar så bra. ja jag vet den va lite dyr men det va det värt:).

men i morgon är det fredag och det ska bli skönt. jag ska ju jobba men på söndag men ändå. det är ju alltid skönt att det är fredag.

bilen på lördan innan snöskottningen



på lördan



idag efter sköskottningen



snön bakom bilen:)



min nya fina lampa



min fina lampa igen



men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: M-L

Åh du köpte lampan änndå även fast den var så dyr. Men vad fint det blev.

2010-03-27 @ 11:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0