tisdag

ja det har inte hänt så mycket denna tisdag. har bara jobbat och slitit. det är ju bara några dagar kvar till lön. men jag har klarat det bra den här månaden. med tanke på att jag hade så mycket räkningar hade typ 3500:- mer den här månaden än vad jag brukar. men snart är den slut:).

gick även till sågen idag måste ju få lite motion. men jag nästan längtar tills man kan börja och springa ute i skogen och bara flåsa på och känna sig lite duktig. men det är lite kvar.

men jag har inte så mycket mer och skriva. ska kolla på svenska hollywood fruar snart för jag såg ju inte det igår.

men här kommer lite bilder som jag hittade på min data. det är när jag har kortare hår. gud vad kort det va har typ aldrig haft så kort hår. hehe och så har jag en brun lins och en aqua lins:).

men ha det såå bäst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0