utgång och jobb

ja det blev inget alice i går:( nej det blev utgång i stället:). men jag skulle ju jobba på söndan så jag tog det lugnt. vilket man inte kan säga att jonte gjorde. hehe men det är en annan historia. det började med att vi drog till tekniska för att möta upp jontes kompisar. vi mötes vid sju så det va ju ganska tidigt. men man vill ju ha ett bord. så först så drog vi till nått ölhak där och drack lite. sen drog vi vidare vid nio till nått ställe som hete typ sugerbar eller nått sånt. det va typ ett punk/rock ställe. dvs att alla hade nitar och suppkam. och ja jag har ju varken nitar eller tuppkam. jag kände mej som ett vit får bland anna svarta. men det va lugnt dom är ju inte så farliga som dom ser ut;). men i alla fall. anledningen till varför vi va där va för att det va nått live band som skulle spela som jontes kompis andreas kände. så det va därför vi va där.

men det va trevligt. sen skulle vi dra vidare för det va några kompisar till dom som vi skulle möta upp men det va sån sjukt lång köö till det stället skulle vi dra till ett annat där va det ännu värre kö. så det slutade med att vi gick till ett till ölhak. men nu så började klockan bli lite mycket. smart som jag va så hade jag ställt om klockan innan vi började och dricka:). så när klockan va 2 omställd och igentligen 1 så sa jag och jonte tack för oss och åkte hem. men bara det att jag tänkte inte på att klockan igentligen va 1 så natt bussarna hade ju inte börjat och gå en. så efter att jag undrat en lite stund varför det va så tomt på nattbuss stationen så kom jag ju på det. så vi fick åka till gullmarsplan och ta den vanliga bussen därifrån. så va hemma vid 3 omställd tid och gick upp vid nio. och kände mej lite trött men inte bakis. jag drack bara 4 öl och sen vatten. så jag va riktigt duktig. klapp på axeln.

innan jag gick till jobbet så kollade jag så klart så att jonte både andades och levde och det gjorde han.

så idag har jag jobbat och ätit påskgodis men inte så mycket för jag vill ju inte äta upp allt.

nu har jag även gjort klart min mat för nästa vecka det blir sallad som vanligt. men det är gott och nyttigt:).

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0