vår mode

så va det här med vår mode. vad fan ska man ha på sig. jo jag som bor i ett centrum har kollat runt och det är jeans jackor som värkar va det man ska ha på sig. allt ska va i jeans från topp till tå. och vart man än vänder sig så hänger det jeans jackor överalt. den ena slitnare än den andra. hmmm tänker då anna. hade inte jag en jeans jacka för några år sen. hmm jo det tror jag. men när kan jag ha använt den. jo när jag va typ 16år. så det va typ ett tag sen det va popis. hmmmm tänker anna igen. nej och gräva i källaren in i det djupaste hörnet i det dammigaste vrået i jackt på nått i jeans och jacka. och den hittades. och jag kunde fortfarande ha den och nu kommer och tro det eller ej men jag kunde till och med knäppa den. jag kunde till och med ha den knäppt och andas samtidigt. jag säger bara helt otroligt. sen hittades det en till som jag oxå kunde ha. så vad ska man säga våren är räddad. jag kommer va såå inne i mina jeans jackor. heheh eller ja försöka i alla fall. men som jag mins det så va det jävligt kallt.

men här kommer lite bilder på dom.

     

       


men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: Elli

Snygga! Särskilt den mörka :)

Såg en kul sak.. Den tredje bilden på mörka jackan, är nästan exakt likadan som den tredje på den ljusa :P Haha :D

2010-03-09 @ 23:01:06
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0