6,5

ja idag tyckte jag att jag va lite extra duktig för jag brukar springa 5km men så fick jag för mej att jag skulle springa en till runda som är 1,5km så jag sprang 6,5km idag. och det va inte så jobbigt. men sträcken på 1,5 va inte rolig i början det va så rotigt och så knögligt så det va inte så kul. men man käner sig ju lite extra duktig efter oxå:). på lördag så ska jag ner till ösmo för att gå på ösmo marknad som fyller 20år. sen ska jag äta mat hemma. ååå ska bli gott jag hoppas på bra väder så att vi kan grilla.

men nu kollar jag på sandhamn sen är det sex and the city. sen är det sängen.

jag har nog inte så mycket mer roligt och skriva.

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0