hippie

träffade cillan idag och hon ska ha fest den 5 juni och hon skulle ha hippie tema. jaha vad fan sk aman ha på sig då???. men jag har kollat runt lite på nätet och jag troor att jag har kommit på vad jag ska ha på mej. men jag måste hem och fynda lite hehe.

vad jag har mer gjort. jo jag har jobbat och sen va jag ute och sprang och det kändes bra. det va ju lite kallare idag så då va det inte så jobbigt. ja det va klart att det va jobbigt men inte lika jobbigt. nej det va ganska skönt. sen har jag kollat på sista avsnittet på andra avenyn och det är ju lite sorgligt att det va sista. men jag tyckte att det slutade bra. och det slutade med att kim och liv blev tillsammans och det tyckte jag va bra:). men mindre bra att tony åkte in. men ja annars så tyckte jag att det va ett bra slut.

så här brukar jag typ se ut när jag ska på kalas




typ så här kommer jag och se ut nu:)



men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0