ikea

ja snart ska vi åka till ikea. och äta glassss:). jag hade tänkt att jag skulle ut och springa innan men haha jag vaknade för sent. gud jag va verkligen jätttte trött. jag fattar inte riktigt varför men trött va jag. så detva bara upp äta frukost och sen göra sig iordning och så snart ska vi åka. så jag får ut och springa sen när vi kommer hem. om jag orkar haha. men jag ska försöka. ska jobba i morgon oxå. men det är rätt lugnt på söndagar man går typ bara runt och städar och hjälper lite kunder. nästa vecka så behöver jag bara mat till tre dagar men jag ska jobba fyra. och sen är jag ledig på fredag så det ska bli skönt. men nu har jag nog inte så mycket mer och skriva.

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0