jobbat

ja idag har jag jobbat oerhört givande jag typ skratta hela dagen. jag gjorde lite nytta men inte så mycket men jag satte upp rayban skylten som en ungjävel hade haft ner. så tänker säker du men vadå det är väll bara och sätta dit den igen. nej för sen sitter fast i taket så man får klättre på stege. och jag va inte säker på att stegen nåde. men jag hämtade den största som vi han och om jag stod längt upp och typ på tå så fick jag dit den. men det gällde och inte tänka på hur ont det skulle gö och ramla ner. men det gick bra inga brytna ben.

men i helgen så va jag hos jonte och efter vår tripp till ikea. där vi inte köpte nånting för när vi kom fram så viste inte riktigt jonte vad han ville ha. så vi gick igenom och typ åkte hem sen. jag funderade som vanligt på om jag skulle köpa doft ljus men pallade inte stå i en milslång kö för lite ljus. så det bidde inget på ikea. in på stadium kolla skor till jonte han viste ju vad han ville ha men fanns inte i hans storlek. in på skopunkten för jag vill ha rosa pumps hittade inga bra eller dom va inte i den rosa färgen som jag vill ha den. sen åkte vi hem till han mamma och där va det fult hus som vanligt. man får boka en plats i soffan eller boka en stol och inte lämna den för då får man stå sen;). men efter 10 koppar kaffe och och x antal timmar i soffan så har man sån jävla träsmak i arsel att man får lämna sin plats för att gå på toa och för att få tillbaka blodcirkulationen i rumpan och ja i alla andra kroppsdelar oxå för den delen. men det är kul när man är där. sen åkte vi hem och kollade på en asssa dålig film. en sån här film där man typ intreserar sig mer för ens naglar än för filmen och när den är slut så säger man jaha va den slut nu. sen kollade vi på en film som jag fick bestämma och det tyckte jag va bättre den va bra. jonte tyckte oxå att den va bra.

i morgon är det student skive dax. jag funderar ju fortfarande vad man ska ha på sig. men det löser sig alltid. men nu ska jag nog ta och kolla på nån film.

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0