ledig

ja idag är ledig. vilket jag behövde efter denna vecka. det har vart mycket och blivit sent. i måndags så jobbade jag sen va det skiva kom hem sent. upp och jobba på tisdan. sen va det jobb på onsdag och sen skiva kom hem sent och sen upp och jobba på torsdan och sen va det till och åka till stallet för jag hade diamant. sen va jag ganska trött när jag kom hem. så det va jätte skönt och bara få sova ut lite. och inte vakna av en elak klocka som säger att klockna är sju och du är redan sen...jag vaknade vid typ 9 och sen har jag vart ute och sprungit. det känndes bra. faxist ovanligt bra med tanke på att jag inte har sprungit på typ en vecka och för att jag har fått lite för lite sömn. så det va kul. det va klart att det va jobbigt men inte så jobbigt som jag trodde att det skulle va. ska bara ta tag i min städning snart oxå.

men idag blir det bara till och chilla för i morgon ska sara ha sin fest. det ska bli kul. jag har bränt en cd-skiva med lada gaga låtar:).

men temat på nynäs skiva va P. jag va prickig och sen hade jag pilgrim smycken och pumps:)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0