middag

ja nu har jag ätit middag det blev mozarella och sallad med avokado och paprika till riktigt gott och nyttigt:). och så har jag vart ner på ica kvantum och handlat lunch för nästa vecka och lite frukt och sånt. nu kollar jag på hollywoodfruar sen är det top model. åå jag bara älskar maria jag tycker att hon är såå söt och har så roliga kommentarer inte alls som anna anka. jag har även provat lite kläder idag. men det kommer inga kort jag vill ju inte avslöja för tidigt vad jag kommer och ha på mej. men jag kan ju hinna ångra mej. men jag ville mest bara kolla hur det ser ut och om det ser bra ut. men jag är nöjd. och det får man ju va nöjd med. men det kan ju alltid bli bättre:). men det jag ska ha kläder till är ju lisas studentskiva som är på måndag den 10. och då är temat black as night or white as light. och jag tror att jag tar det svarta. så jag måste hitta nått passande och snyggt. men samtidigt så är ju vitt väldigt snyggt men jag har ju dagar på mej och tänka. sen så är det sara och blommans fest lördag den 15 och då är temat rosa. och jag tycker ju om rosa men jag har typ inga kläder som är rosa så där är det lite problem. men jag tror att jag har hittat nått som passar. för man vill ju samtidigt inte se ut som en rosa gris. nej man vill ju va snyggt rosa. haha vilja problem jag har. sen så fyller ju jonte år den 24 så då ska vi fira. jag ska tänka lite vad vi kan gö på dan. och jag har tänkt. men avslöjar inget och jag har inte bestämt mej eller. men sen ska vi gå ut på kvällen och då vill man ju oxå se bra ut så jag håller på och tänka vad jag kan ha på mej då. sen är det nog inte så mycket mer som jag måste tänka på vad jag ska ha på mej.

eller jo det ska ju bli dop nån dag och då får man gräva djupt i garderoberna för att hitta nått vit. för man kan ju inte komma som en svart hades på ett dop. typ sitta längst in i ett mörkt hörn och grymta. nej nått vit eller ljust åtminstone. jag vet att jag ska ha en vit klänning som jag hade när min kusin gifte sig. så den kanske man kan hitta med lite flax.

men nu är det top model

så ha det så bäst

ett kort på min middag:)


Kommentarer
Postat av: sara

haha ja maj är en enda stor fest!

2010-05-03 @ 08:21:56
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0