mitt hår=hästtagel

asså jag säger bara mitt håååår. jag har tänkt på det ett tag. ja asså att det är en aningen slitet kanske. men idag asså. det är fan som hästtagel eller typ som pälsen på en gris eller get eller nått sånt där annat djur. ja inte ett djur som är lent och mjukt och klappa som en katt utom snarare nått djur som är stubbigt och sträft som man hälst INTE klappar. uppe på huvudet så är det bra där är det lent och bra( i alla fall om man jämför med katastrofen som kommer) och sen är det bra en bit till. sen kommer detta men. ja för sen kommer topparna där det är som tagel. det är sååå slitet och så kluvet. är ett hårstrå bara kluvet en gång så är det ingenting. nej vissa ser fan ut som en hel björkskog. och det är sååå tovigt och trasligt och det är allt annat än lent. så började jag och fundera på när jag klippte mej senast hmmm ja det va nog i sommras asså förra sommaren. men va det innan min semester eller när jag hade semester. kommer fan inte ihåg men det va i alla fall ett jävla bra tag sen. kankse man skulle ta och klippa sig snart??. tror inte ett schampo i världen kan hjälpa mitt hår..


men ja vad har jag mer gjort idag förutom att studera mina kluvnatoppar. ja inte så mycket mer roligt typ jobbat och sånt. sen har jag kollat på hollywood fruar och gud vad jag älskar hon maria hon är ju bara för go.





men ha det såå bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0