party

ja igår så va det ju fest(om det va nån som hade missat det). det va kul. det va lagom med folk. och jag tror att alla va lagom fulla. huset står kvar och inget gick sönder inte ens ett glas:). det började ju med tt jag va hemma och fixade mej lite och åt middag på altan. åå det är så mysigt sitta ute på altan äta middag och ta en kall öl och känna bara frid. det är livet det. hampus blev oxå förstårs jättte glad när jag kom hem sen sprang han raka vägen till altandörren för att man ska öppna den så att han kan gå ut.

sen så gick jag till sara. det blev tårta, sång presentöppning. och mycket mycket mer. massa konstiga lekar som jag sög på så jag avstod sen från dom. det sjöngs singstar men ja jag suger ju på det oxå men kul va det. sen va det masssa prat och skratt. jag kom hem vid typ 3 och då va det bara och sova. sen i morse så åkte jag hem till mej. nu kollar jag på och sen ska jag kolla på nån film.

men nu kommer så klart lite kort:)

temat va ju roosa. och jag hade en klänning som va lite rosa prickig.

så min outfit igår va
Klänning:H&M
Skärp:Tiger Of Sweden
Smycken: Efva attling och halsband är från danmark

sen va mina naglar rosa både på händerna och tårna:)

jag tror att det är första gången jag har målat mina tårnaglar men det va inte så svårt. men anledningen för att jag inte gör det är för att det är ju ändå ingen som ser domoch ingen som får se dom för jag har ju så fruktansvärt fula fötter. eller finns det nån som har fina fötter. har i alla fall aldrig hört nån som ba säger ååå jag har sååå fina fötter specielt min stortå tycker jag är fin. eeee nej.

men nu kommer lite bilder i alla fall

såhär glad blev hampus när jag kom hem



sen ville han gå ut på altan


sitta ute på altan och äta middag och dricka en kall öl

  

mina naglar och nej det kommer inga bilder på mina tår



min klänning



min outfit



mina skor



tårtan



ååå nu är det dax för tårta







födelsedags prinsessorna



dax för presentöppning



lisa, izza och sanna



sara och matte



izza och sanna



elin och madde



mulle och rasmus



sara



lilla ligan



lisa och jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0