rört på dököttet

så nu har jag vart ute och rört på dököttet. jag har inte sprungit sen före helgen för jag har känt mej dålig men nu så mår jag bättre så det va bara och börja springa. jag kände lite i halsen när jag sprang att det kändes lite konstigt när jag andades eller så är det för att man är otränad. men jag började med och springa 5km sen gick ja en sväng innan jag gick hem. jag va glad att jag tog linne för det va varmt och skönt. sen såg jag folk osm va ute och sprang i jacka gud vad varmt tänkte jag. sen såg jag nån som va ute och gick i typ fleectröja och dunväst. kändes lite för varmt. och jag är ju ganska frussen av men. men det va skönt. och nu efteråt så känner man sig ju sååå duktit. nu äter jag fruktsallad ska sen ner till ica och köpa mat inför nästa vecka och ska undvika och köpa chocklad:).

funderar på om man ska ta sig till ica maxi eller ica kvantum. men jag tror att det blir kvantum för det är lite längre till maxi men jag skulle behöva lite saker som inte finns på kvantum.

men nu ska jag ta och duscha medans jag funderar:)

men ha det såå bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0