skiva

ja igår va det ju laijons student skia och jag va svart(som typ alla andra). jag hade min svarta klänning från h&m och ett par svarta skor som jag har fått av min farmor. och sen strumbyxer. jag säger bara guuus vad kallt det va och gå hem om jag inte hade haft pumps så hade jag fan sprungit hem så kallt va det. men det va till och gå fort.

men sjävla skivan va rolig. jag önskade lady gaga bad romance (otippat) typ min favo låt. jag tyckte att jag va jätte duktig för jag drack inte så mycket. och kom inte hem jätte sent eller. och va pigg i morse när jag vaknade. så det va bra.

i morgon kankse jag ska gå på nynäs skiva det är tema p. alltstå så ska man komma som nått som börjar på p. det första som dycker upp i annas huvud är päron. men nej jag kan inte komma som ett päron. nej det får bli nått enkelt. sen så jobbar man ju så klart på torsdan där men det är ok. jag börjar kl:11-17 så det är inte så farligt och ska ändå ta det lugnt.

men nu kommer lite bilder på min out fit som va

klänning:h&m
smycken:Efva attling och snö
skor: från farmor















men ha det såå bäst


Kommentarer
Postat av: sara

tummen upp upp upp för vår primadonna!

2010-05-12 @ 09:42:17
URL: http://sariih.blogg.se/
Postat av: Elli

Hej Anna :)

Dopet är lördag den 24 Juli kl: 12. Men vi skickar inbjudningskort sen förstås :)

2010-05-12 @ 20:58:09
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0