sprungit

japp jag va uppe vid kankse 9 sen så va jag ute och sprang och ja det va jobbigare än igår. men det va betydligt varmare än igår oxå så det kan ju va nått sånt. för det är inte kul lätt när det är varmt solen bränner svetten sprutar och det går 90grader rakt upp emot gud. nej då känner man bara för att vända. men det blir inte bättre. det är bara och härda ut. och hur kommer det sig alltid att det är vindstilla i alla jävla uppförsbackar. och som en liten extra krydda på mitt mos. så har jag ont i min vad. det började efter min springtur i går och ja idag blev det inte bättre. igår kände jag bara när jag gick eller sprang nerför. men nu känner jag det hela tiden. men det är värst när det går nerför. det är som att vaden har blivit för kort:). mn det går väll över snart hoppas jag på.

men nu ska jag hoppa in i duschen och gö mer i ordning för ska hem till landet och sara och blommans fest:)


och om det är nån sum undrar varför texten lutar så råkade jag komma åt nån knapp och vet inte vilken och jag får inte bort det och jag pallar inte skriva om allt:).



men ja jauste jag kollade runt lite på H&Ms hemsida och hittade denna bild hehe nej vadå försöka och gö en lady gaga pose med fingret runt ögat. som hon gör i sin video.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0