städat

ja idag så har jag rensat och städat. jag har sorterat om i garderoberna. förut hade jag alla kläder där det fick plats. nu har jag tagit bort alla vinterkläder och lagt ner dom i min källare. så nu har jag jobbkläder i en och festkläder i en. hehe och för den som undrar så nej jag har ingen vardag antingen så är jag på jobbet eller så är det party;). och när jag är hemma så är det mjukisdressen som gäller. sen så har jag tagit tag i mina häst saker som har ståt i min lägenhet ett tag. men nu är oxå dom nere i källaren ska ta och tvätta lite oxå men det gör jag inte idag. sen har jag vart ute och gått typ 7km det kändes bra. ska nog ut och springa i morgon men kände inte för det idag.

annars så händer det inte så mycket. jag har laddat ner en film som jag ska kolla på sen. nästa vecka så ska jag och jonte åka till ikea han skulle köpa en bokhylla och jah lär ju oxå köpa nått typ doftljus är en klasiker osm man alltid brukar köpa:).

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0