total katastrof

ja jag red svarten idag och det gick såå jävla dåligt. det va länge sen som det gick så dåligt. vi skulle rida öppna ett steg innan för fyrkanspåret. typ i höger varv så va det vänstersluta och tvärtom i det andra varvet. och ja det sög. han slängde bara up huvudet och hur lätte är det då och forma och hitta en ställning och hitta en bra stöd och ett sug framåt. nej det går ju inte. och nej jag kan inte fortsätta och rida som om inget har hänt och försöka och få en sluta när han har huvudet i guds arsle. för hela grejen med en sluta är ju att få en samlad och lösgörande häst. inte att han ska springa med huvudet i vädret. och det gick lixom inte och gö nånting. för när jag svängde in så for huvudet upp och arslet va nån helt annan stans. och ja han ignorerade totalt i min innerskänkel och då går det ju lixom inte för det är ju den som man ska forma runt. nej så kort och gått det gick assssa dåligt.

men ja vad har jag gjort annars då. jag i söndags så åt jag så mycket tårta att jag har såån ångest uch. och pricken över mitt lilla i va ju att vi fick muffins till fikat idag. och nej jag KAN inte stå emot trycket och inte äta. nej jag va typ först in i fika rummet för att få den största. så ja min nya vecka började ju inte så bra.

jo jag ska lägga upp en bild på min outfit idag oxå.

klänning: filippa K
skärp: Tiger Of Sweden
skor:vagabond
smycken: Efva attling och snö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0