trampade på en snigel

ja idag när jag va ute och sprang så råkade jag trampa på en snigel. åååå det är sååå äkligt. just när man känner hur det är nått slemigt och det där krasande ljudet uch. men det är svårt och inte trampa på dom för på viss ställen så är dom överalt. men annars så va det skönt och ut och röra på dököttet. bästa känslan och värsta är ju mot slutet när det är tre bakar efter varan och man tar i lite extra och kämpar på och man känner hur det är extra jobbigt och det blir extra jobbigt och andas och bara ta i lite till. och när jag spörtar och ger allt in emot mål. och när man slutar springa så känner man sig så duktig och man flåsar som en dåre men det är ändå så bra att man har sprungit hela rundan. ibland så känner man hur det gör ont när man andas när man precis stannar efter att man har sprungit klart.

men nog pratat om min spring tur. ja idag så har jag jobbat som vanligt. ska ta och kolla på sandhamn snart. i helgen hade jag tänkt mej och gö en tårta till jonte. får se hur jag ska gö den. för den blir inte enligt GI :).

men nu ska jag ta och kolla på tv och måla om mina naglar.

men ha det såå bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0